16 Nisan 2012 Pazartesi

aylar sonra..

       herşeyden çabuk sıkılan biri olarak daha bişiler yazmadan bu blog işindende sıkılmışım sanırım ki ocakta blogumu açtığımdan beri hiç bişey paylaşmamışım.şimdide çok yazasım war içimde tutamıyorum yüzdende aylar sonra bir merhaba diyeyim istedim
       bu aralar bnim için çok yoğun we yorucu geçiyor.haberlerdeki amasya da şehit haberlerini duyanlar olmuştur.malesef o askerler bnim acil mesaimde geldi we hala olayın şokunu atlatmış değilim...
       şimdide yine yoğun bi mesai sonrası pcnin başına geçtim yazıyorum.bgnde insanlar çıldırmış.bi sürü bıçaklama olayı wardı.ne istiyorsunuz birbirinizden anlamıyorum hiç..
       nese bn bunları yazmayacaktım.izlediğim bloglarda gezinirken bir çorba tarifi gördüm.bni kndine çekti resmen.bu aralar tamda yemek istediğim sofistike tatlardan biri gbi geldi.daha denemedim ama bu hafta sonundan sonra hemen denemek istiyorum.fazla uzatmadan link wereyim sizlere.sewgili umut sepeti blogunun  sahibesi paylaşmış.#bahar çorbası# http://umutsepeti.blogspot.com/2012/04/bahar-corbas.html
çok leziz görünüyor.bnce sizde denemelisiniz.
       burda çok güzel bi hava war .yağmurlu we ılık.bir bardak kahve alıp bu güzel havada balkon keyfi yapmaya gidiyorum ben.tekrar yazmaya niyetlenene kadar Allah a emanet olun..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...