17 Nisan 2012 Salı

bu bir isyan yazısıdır

BASIMIZ SAGOLSUN. Bgn T.C. Devleti gencecik bir hekimini saglikta şiddete kurban verdi. Bir hafta kadar önce kanser nedeniyle tedavi gördüğü klinikte ameliyat sonrasında vefat eden 85 yaşındaki bir hastanın 17 yaşındaki torunu tarafından İNTİKAM gerekçesiyle Göğüs Cerrahi Doktoru Ersin Aslan hunharca katledilmiştir. Kalbinden ve karnından bıçaklanan Dr. Ersin çalışma arkadaşları tarafından hemen ameliyata alınmış, bir böbreği ve karaciğerinin bir bölümü alınmış ancak kurtarılamamıştır. Uzm.Dr. Ersin Arslan geride 4 aylik bebegi ve esini bizlere emanet birakti. Bgn 17 nisan 2012. Biz hekimler bugunü asla unutmayacagiz. Allah mekanini cennet eylesin.

3 yorum:

Süm dedi ki...

Allah rahmet eylesin:( Mekanı cennet olsun, işiniz cidden göründüğünden daha zor. Sorumluluğunuz çok fazla, Allah yardımcınız olsun canım..

Adsız dedi ki...

Blogumda yazdığım yazıma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Büyüyünce doktor olmayı isteyen, bunun için çabalayan biriyim ama bu olayları gördükçe artık gerçekten bi kötü oluyorum. Türkiye'de hiçbir şey iyi değil ki bu iyi olsun, orası ayrı konu. Babam söylediğinde (eylemden de bahsetti) önce şaşırdım, sonra haberleri araştırdıkça iyice bir sinirim zıpladı, nasıl olur dedim, inanamadım! Blogta yazdıklarımın üzerine bir şey eklemek istemiyorum, yoksa sinirimi püskürmüş olurum, olayı kınamış değil. o yüzden ne kadar söylemeyi istediğim çok şey varsa da içimde tutuyorum.
mesleğiniz gerçekten çok kutsal. bu kadar çaba, bu kadar emek... karşılığı bu olmamalıydı, olmamalı. yarınki eylemde kolaylıklar diliyorum, sesinizi-sesimizi duyurun lütfen, her daim arkanızdayız. saygılarımla.

Sohbet dedi ki...

arada bir isyan etmek güzeldir...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...