6 Mayıs 2012 Pazar

ordan... burdan...

Baştan uyarayım eğer diyet yapıyosanız bu postu hiç okumayın :))


Aslında bu resimler twitter için çekilmişti. Ama çok güzel göründükleri için burayada koymak istedim. Bu fotografta sizler sadece çilekleri görüyosunuz ama ben aslında balkonda annemle birlikte çilek keyfi yapıyorum :)



Mado'nun leziz tatlarından biri. Biz orda değişik tatlar denemeyi çok seviyoruz.Bide Mado'nun waffle larını. Off şimdi olsaydı keşke..


Yine Mado da karışık dolma tabağı..


Bu güzel pastayı hemşire arkadaşlarımız bize tıp bayramında almıştı. O kadar güzel görünüyodu ki kimsenin yemesine izin vermeden hemen bi resmini çektik :)






Burası benim yaşadığım şehir Amasya.. Şu sağda gördüğünüz beyaz bina kompleksi de benim çalıştığım hastane :)



Erzurum'un cağ kebabını duymayan yoktur herhalde. Bende bi Erzurumlu olarak gidipte yemeden olmazdı. Yolunuz düşerse mutlaka Erzurum'a uğrayıp bu lezzeti tadın. Gerçekten enfes bişey.. Bide şöyle bişey var. Siz tamam demediğiniz sürece sürekli getiriyorlar. Ben durumu bilmediğim için dördüncüden sonra nolur artık getirmeyin diye yalvarmıştım tabi sonrasında garsonun yüzünde komik bi ifade :))

Bu ara derslere biras daha vakit ayırmam gerektiğinden tembel bi blogger oldum. Şİmdilik kaçıyorum ama bi ara bu durumları telafi edicem. Hepiniz Allah' a emanet olun... 

1 yorum:

Volante dedi ki...

bende ödülün varr:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...