31 Mayıs 2012 Perşembe

sephora alışverişim


Herkese merhaba. Bir süredir buralarda yoktum. Bursa'ya tatile gitmiştim ve bugün döndüm. Yazacak çok şey var, fotoğraflar birikti yazılarının yazılmasını bekliyor. Bugün daha önceden hazırladığım postu paylaşıyorum,yorumlarada cvp yazdım bi tek mailler kaldı cvp bekleyen. Bursa maceralarımı da yakında hazırlarım inş.

Daha önceki postlarımdan birinde lorealin göz makyajı temizleyicisini kullandığımı
ama hiç memnun kalmadığımı yazmıştım. Bu yazımı okuyan sevgili sümeyra da bna sephoranın kendi ürünü olan makyaj temizleyicisinden bahsetmişti, çok memnun olduğunu mutlaka tavsiye ettiğini
yazmıştı. Bende alacaklar listesine ekledim ve Ankara'ya gittiğimde ankamallde döne döne sephora mağazasını aradım. Baya bi zor bulduk aslında önünden geçmişiz ama farketmemişiz.
 Neyse bi koşu gidip görevliye aradığım şeyi söyledim o da saolsun çok ilgilendi
hemen ürünü gösterdi ben görür görmez tamam alıyorum bunu dedim.


işte sephoranın göz makyajı temizleyicisi


Ürünü kullanmadan buraya ürün hakkında bişey yazmak istemedim, gördüğünüz gibi yarısına kadar geldi zaten ama gerçekten tek kelimeyle mükemmel daha önce nasıl bu ürünü bilmediğime şaşırıyorum.
 Kolaylıkla makyajı çıkarıyor, etrafa bulaştırmıyor lorealin ürünüyle ilgili yaşadığım sorunları bunda kesinlikle yaşamadım ve çok memnun kaldım sizede tavsiye ediyorum. Pişman olmayacağınız bi ürün ve fiyatıda çok uygun.
17 tl gbi bi fiyatı vardı.ürünü kullandıktan sonra zaten pişman oldum keşke bikaç tane alsaydım diye çünkü yakın zamanda Ankara seyahatim yok, yakınımdaki kentlerde de sephora mağazası yok ve biterse ben ne yapacağım diye şimdiden düşünüyorum kara kara.
Eğer aranızdan biri bna sephoraya uğradığında alıp gönderme nezaketinde bulunursa çok mutlu olurum.




Sephoraya uğramışken bide sevgili meyye's in şu yazısında bahsettiği ve çok severek kullandığını söylediği somon pembesi rengindeki Yves Saint Laurent Rouge Volupte 30 u aldım.bende nasıl durur acaba diye merak ediyorsanız ki ben etmiştim.meyye's in sayfasında dudakta duruşunuda şöyle gösteriyordu.bende çok beğendim kullanınca.bu arada eğer bilmiyorsanız ki bilmeyen nerdeyse hiç yok, meyye's in sayfasına muhakkak göz atın bence.hem kendisi çok güzel (maşallah diyelim Allah nazarlardan saklasın) hem yazıları, blogu..herşeyiyle çok seviyorum bu kızı..

Şimdi siz bu postu okuyun bende Bursa'dayken okuyamadığım bloggerların postlarını okuyayım.  Neler kaçırdım çok merak ediyorum. Bi sonraki postta görüşmek üzere.. Allah'a emanet olun..

1 yorum:

drwilldone dedi ki...

süm : Doktorcum çok sevindim memnun kalmana:) Ysl ruj aklımı çeldi benimde, ilk işim gidip denemek olacak.. Bursa'ya küçükken gitmiştim, merak etmişimdir hep, tavsiye edermisin? Ayrıntılı post bekliyoruz

Sevgilerimle(:

sümeyra blogumda bi sorun oldu sanırım. yorumları onaylayınca siliniyo yada kayboluyo.niye öyle oldu anlamadım.senin yorumunuda kopyalayıp yapıştırdım mailden.
bursa güzel bi şehir gerçekten.postu gelecek.yazıların yazılmasını bekliyor şu anda :) tavsiye ederim mutlaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...