26 Temmuz 2012 Perşembe

Bursa'da müze gezdim # 3



Bursa'daki müze gezimizin son turuna gelmiş bulunmaktayız.
Yazının ilk ve ikinci partlarını okumadıysanız şuraya ve şuraya lütfen..

Termos çekilişim için son 4 gün.. Katılmayanlar için  hatırlatmamı da yapayım hemen.

Ve yazımıza giriş yapalım artık.
Bu yazıda biz kadınların en çok ilgisini çeken konular var.
En güzeli olduğu için en sona sakladım :)
Eski devirlerde kadınların taktıkları yüzükleri, kemerleri merak ediyormusunuz.
Makyaj ve mücevher kutularını...
Erkeklerin sigara saklama kaplarını..
Köstekli saatleri..
Ve en önemlisi bir kadının hayatının en anlamlı gününde giydiği gelinliği..
Merak ediyorsanız haydi başlayalım...

 Kilitli takı kutusu..



 Mücevher kutuları

 Köstekli saat










 Yine bir takı kutusu

 Pudra kutularının güzelliğine bakın

 Bileklikler..
O zamanda armyparty modası var mıydı acaba :)))
 
 Bileklikler yine..




 Bu hanım kızlardan sağdan ikincisinin giydiği bir gelinlik.
Yakından bakalım biraz.


 Kendinden desenli kumaşı, kemik rengiyle çok güzel görünüyor bence.

 Gelin hanımın eldivenleri ve incecik beli :)

 Kolye ve gelinliğin yakası...
Bakalım bu gelinlik kime aitmiş???


Bir yazı serisinin sonuna geldik.
Böyle yapmamı beğendinizmi yoksa sizi sıktı mı?
Bu yazı konusu ilginizi çekmediyse bunu da belirtirseniz sevinirim.
Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum
Hoşçakalınnnn  :))))))



5 yorum:

Unknown dedi ki...

resimler harika bende gitmek istiyorum:)

bu arada bloğuma beklerim http://ozlemcacim.blogspot.com

acemi blogger dedi ki...

Sedef işlemeyi her zaman beğenmişimdir. Annemin bacakları tutmayan bir sehpası var çok şık, köyde olmasaydı resmederdim. Takılarıda beğendim.

cansev dedi ki...

eski insanların zevkine hayran kalmamak elde değil ayrıca birbirinden güzel fotoları paylaştığınız için sizede çok teşekkür ederimm:)

Adsız dedi ki...

cok begendim ben bu yazı dizisinii :)) hakikaten en güzelini sona saklamışsın ama canım benim:) Bayıldım bayıldım! keske daha cok daha cok yapabilsen:) böyle sırayla zamana yayarak okumak daha zevkli bence, hemen tukenip unutulmuyor.

drwilldone dedi ki...

Özlem : İnşallah gidebilme fırsatın olur :)


Acemi Blogger : Teşekkür ederim, ne güzel sana eskilerden kalan birşey var, malesef bende yok :(


Cansev : Ben teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim


rüzgara Doğru : Canımmm teşekkür ederim, çok mutlu oldum yazdıklarına :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...