18 Temmuz 2012 Çarşamba

Oylama sonuçları :))




Merhabalar tekrardan :)
Niye böyle dedim, çümkü bir saat içindeki 3. postumu giriyorum ve nöbetten çıkmış feci halde yorgun  ve uykusuz bir haldeyim üstelik :))




Dün nöbete gitmeden önce size aşağıdaki defterlerden hangisini almalıyım diye sormuştum.
Sorumu dikkate değer buldunuz, içtenlikle cevaplandırmak için vakit ayırdınız.
Teşekkür ederim hepinize.
Gelen yorumlara göre 8 kişi yeşil olanı, 7 kişi mor olanı, 1 kişi kahverengi olanı ( kahverengi defter sonradan oylamaya dahil oldu, ilk yorum yapanlar görmemiş olabilir, sonradan yazıyı editlemiştim ) 2 kişi de kararsız kaldığını belitmiş benim gibi.

Ben zaten terazi burcu olduğum için çok kararsız bir insanım.
Karar vermek benim için çok sancılı bir süreç.
Çoğu zaman karar vermektense ya tercihlerimin ikisinden de vazgeçiyorum, ya da ikisini de alıyorum.

Bu sefer hem yeşil hem de mor olan defteri sipariş ettim :)))
Defterlerimin gelmesi iki haftayı bulacak..
Elime aldığım zaman hangisini daha çok beğendiğimi yazarım yine :)

Tekrardan hepinize teşekkür ederim :)
Sağlıcakla kalın...

4 yorum:

Su'nun Harikalar Diyarı dedi ki...

ay inanmıyorum bende terazi burcuyum ve karasız kaldığım için ikisini de al demiştim:)
şaka bir yana geçen günkü postunda hastanede olanlardan bahsetmiştin,çok üzgündün ve olay taze olduğu için sana yorum yapmak istememiştim.zor bir meslek icra ediyorssun Allah yardımcın olsun,dualarımdasın,halka zimet,Hakka hizmettir demişler,zor olduğu kadar hayrı da çok bir mesleğin var.iyileştirdiğin hastalarının yaptıkları dualar sana yeter.güçlü ol,sevgiler...

drwilldone dedi ki...

Su : Teşekkür ederim iyi dileklerin için. Bu ara yaşananlar biraz üzdü beni, artık çok daha isteksiz gittiğimi farkettim işe. Umarım geçici bir süreliğine böyledir. Söylediğin gibi umarım iyi ve doğru bişeyler yapıyorumdur. Bazen bu işi Allah rızası için yaptığımı unutuyorum, tamam bazen değil belki daha fazla, itiraf ediyorum :(( Ama yaptığımız meslek böyle işte. Allah isyan etmekten korusun hepimizi...

Unknown dedi ki...

ben yengeç burcuyum ama bende çok kararsızımdır:))ikisinide iyi günlerde kullan canım :))

drwilldone dedi ki...

Sevil Aslan : Teşekkür ederim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...