6 Temmuz 2012 Cuma

Yeni Makyaj Çantalarım

Bugün ard arda post giriyorum. Hayırlısı bakalım :)
Öncelikle harika bir termos bardak kazanmak istiyorsanız sizi 2. çekilişime doğru alayım.
Sonrasında bu aralar neler yapmışım bi bakalım.
Markafoniden bu iki makyaj çantasını aldım.
İlki çok tatlı değil mi?
Ben belki kalemlik olarak kullanabilirim ama.
Şimdilik milyon tane makyaj çantasının yanına koyuldu, kullanılacağı günü bekliyor :)


Üstteki de aslında mayo koymak için.
Ama ben kullanmadığım fazla olan makyaj ürünlerini koymak için kullanmayı düşünüyorum.
Şeffaf olduğu için ayrıca sevdim.
Böyle işte :))
Siz neler aldınız bu aralar..
P.S. : Çekilişime katılmayı unutmayın :)) Byesss :))

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy ama ben makyaj çantalarına ba yıl dıımm!!!

Sihirlitorba dedi ki...

ikinci çantayı çok beğendim ;) bloğunuzu da ;)

drwilldone dedi ki...

Mia Wallace : Teşekkürler :))

Sihirli Torba : hoşgeldin bloguma öyleyse :)

Donmadan TV İzle dedi ki...

çok hoş görünüyor çantalarınız hele 2. süper :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...