11 Ekim 2012 Perşembe

Hello October..


Yılın en sevdiğim ayı geldi nihayet.
Her insan doğduğu mevsimi severmiş derler.
Elbette istisnalar vardır ancak genel olarak doğru sanırım.
Dün benim doğum günümdü.
Birbirimizi tanımadığımız halde, hepiniz iyi dileklerinizle beni doğum günümde yalnız bırakmadınız.
Gerek instagram yoluyla, gerekse mail, twitter ve diğer sosyal medya aracılığıyla ve tabii ki blog aracılığıyla doğum günümü kutlayan, iyi dileklerde bulunan herkese teşekkür ederim.
Umarım daha uzun zaman blog yazar ve sizinle birlikte olurum.
Bir şekilde sizinle tanışmış olmaktan dolayı gerçekten çok mutluyum ve bunun kıymetini dün daha iyi anladım.
Öyle güzel mailler, geri dönüşler aldım ki, çok çok çok mutlu oldum :)
Tekrar teşekkür ederim hepinize :)

Ekim ayı benim için yağmur demek :)
En sevdiğim şeylerden biri yağmuru izlemek, yağmurda dolaşmak...
Bugün de böyle güzel bir hava var burda.
Yağmurlu yani...
Elimde çayım yağmuru izledim uzun bir süre.
Sonra en sevdiğim ve doğduğum ay olan ekime hoşgeldin demek istedim...



















3 yorum:

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Ben de daha çok sonbahar ,kış insanıyım:) Genelleme doğru sanırım ben de Aralık doğumluyum:)

Adsız dedi ki...

Bnmde en sevdğim mevsimlerdendir sonbahar...
Hatta bak bi fikrim geldi şimcikk sonbahar demişken ayhh çooooooooooooook tşk ederim
süper bi fikir :)
açıklamım ama kaparlar nemelazım..
ip ucu veriyim ama
mevsimsel bi etkinlik diyim yetsin :)

uçtu konu bak cıx cıxx...
he şey diyodum
benmde en sevdğim mevsimdir sonbahar..
Bi çok kez bi çok blogger arkdşımla paylaşmışımdır bunu, sonbahar da ist. gezmenin tadı ayrıdır bi kere,sonra toplu taşıma araçlarında terlemeden ulaşmak ayrı mutluluk :)
bi yerden biyere gittiğinde elinde sürekli su şişesi taşıma zorunluluğun ya biterse diye yudum yudum içme zorunluluğun yoktur ayrıca :)
ev içindede özgürce en sevdğim tazrda giyinip dolaşabiliceğim zamanlar şu arlar..
en sevdğim yumuşacık peluş battaniyem ile ben sonbaharcıyızz :)
baktımda ben bi post olucak kazar yazmışım sanırım :)
ara sıra tutuyo yazma isteğim kusuruma bakma olurmu :)
öptüüümm kocaman...

Unknown dedi ki...

geç te olsa doğum günün kutlu olsun. blog dünyasında bir çok arkadaşım oldu. bi de doktor arkadaşım olsun :)
bloguma da beklerim cnm...
http://selmanindunyasi1982.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...