29 Temmuz 2013 Pazartesi

#direnhamile



#direnhamile

8 yorum:

bahar tuz dedi ki...

bizi yöneten biri mi yapmış hamile gafını merak ettim
şimdiki yönetenler başınızda olmasa doktorluk mesleğinizi BAŞÖRTÜNÜZLE yapamazdınız. çok kınadım

drwilldone dedi ki...

Bizi yönetenlerin bu gafı yapanlara çanak tuttuğu aşikar, başımızı kuma gömmeyelim lütfen,mesleğimi yapabilmek için bu hükümete ihtiyacım yok çok şükür,hem siz kim oluyorsunuz da beni kınayabileceginizi düşünüyorsunuz,komik olmayın lütfen,ya edebinizle fikrinizi belirtin,ya da mümkünse hiç yorum yapmayın,aynı fikirde olmak zorunda değiliz ama birbirimize saygı duymak zorundayız,siz benim düşünceme saygı göstermeyip kınamaya kalkarsanız,benden de saygı bekleyemezsiniz,bu tür tatsizliklara hiç gerek yoktu oysaki..

Unknown dedi ki...

saçma saçma konuları gündeme getiriyorlar. bir de herşeye karışıyorlar. yorulduk artık.

drwilldone dedi ki...

Aynen dediğiniz gibi her şeye karışıyorlar, zamanında siz bize karisyijiz,simdi de biz size karisiyoruz mantığıyla intikam duygusuyla hareket ediyorlar neredeyse. Bir ülkenin başbakanı her kesimin basbakanidir,yönetimde olan parti ya da partiler de her kesimi kucaklamalidir sadece kendisine oy verenlere değil. Eğer bu şekilde bi uygulamayı görmüyorsak elbette ki fikrimizi belirticez,saçma bir sahiplenme güdüsüyle iktidar partisinin yaptığı dogru yanlis her şeye alkış tutmak düşünen insanların yapacağı sey değildir.

bahar006 dedi ki...

Türbanlıların otomatik olarak akp yi destekledikleri gibi saçma bi düşünce hakim nedense. Şükürler olsun, bu kadar körün yanında hala gören gözler ve yıkanmamış beyinler var. Kınayan dönsün de bi tarafıyla dalga geçsin bence. Konuya dönersek, artık bıktım bu hükümetin herşeye salça olmasından, kabine dedikoducu mahalle kadınlarından oluşuyor adeta, yeter yani.


drwilldone dedi ki...

Malesef bazı insanlar başlarını örttüklerinde beyinlerini de örtmüşler, doğmatik düşünce hakim malesef,kimse sorgulanıyor, en tehlikeli insan tipi, az anlayan çok inanan insan tipidir .

bahar tuz dedi ki...

yorumumda herhangi bir edepsizlik yok vildan hanım.siz de bana edepsiz demiş saygısızlık yapmış oluyorsunuz sizin gibi düşünürsek.bakın yukarıda bir arkadaş bir tarafımla dalga geçmemi söylemiş ne kadar da edepli değil mi? 28 şubat sürecini geçirmiş biri olarak başörtülerlin şu anda bulunduğu noktayla o zaman arasında dağlar kadar fark var.bu hükümete ihtiyacınız olup olmadığını bu hükümet olmasaydı anlardık fakat o da yakın bir geçmişte olmıycak

drwilldone dedi ki...

Sevgili Velvety,
Benim hükümet devrilsin gibi bir çabam ya da isteğim yok,herhangi bir partiyi savunmuyorum da, ancak iktidarda olan partinin yanlis yaptığını düşünüyorum, ben yaptım olacak tavrından da rahatsızım, paylasimlarim bu yönde. Sadece dindar kesimin lehine olan ancak diğer kesimleri rahatsız eden bir sey yapılıyorsa buna karşı durmak gerekir,zamanında dindar kesim bu ülkede ezilmiş ve hakları elinden alınmıştır,bu hükümet bu hakları geri verdi dogru ama bu seferde toplumun diğer kesimlerinin fikri alinmadan "zamanında sizde bize sormamistiniz,simdi de biz size sormadan istediğimiz kararlari alıyoruz" gibisinden bir tavır icinde hükümet. Ben bunun karşısındayim,toplumun hiç bir kesimine haksızlik edilmemeli,eğer gerçekten dindar olduğumuza inanıyorsak,bizimle aynı görüşü paylaşmayan insanlara haksızlık yapildiginda,onların haklarını,bazen onlara rağmen savunabilmeliyiz,onlar aynı durumda aynı şeyi yapmasalarda,bizi birlikte tutan sey bu olmalı. Ben şu anda hükümetin her kesimi kucaklamadigini,taraflı davrandığına inaniyorum,bu yüzden de bunu ifade ediyorum..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...