24 Temmuz 2013 Çarşamba

Once Upon A Time Yeni Sezon Fragmanı Yayınlandı :)




Once upon a time ( QUAT ) 3. sezonuyla ilgili 3 yeni fragman yayınlanmış.
Ara veren diziler içinde en çok özlediklerimden biri bu dizi.
Bence kurgusu muhteşem ve bu zaman kadar izlediğim fantastik diziler içinde Merlin ile birlikte birinciliği paylaşırlar.
Yeni sezonda "denizkızı" masalını anlatana bir fragman var, diğer iki fragmna daha çok geçtiğimiz 2. sezonda yaşananların kısa bir hatırlatması gibi.
Yine de beni heyecalandırdı :)
Bir an önce 3. sezon başlasa da izlesek değil mi?
Kimler QUAT izliyor bu arada?

İşte fragmanlar..



Kaptan Hook'u görmek kimi mutlu etmiyor ki :)

Denizkızını kim oynayacak merak ediyorum
Ayrıca 3. sezonun çoğu kısmı Henry'yi aramakla geçecek gibi gözüküyor, bir de Neverland'da geçecek gibi.
Keşke bazı diziler hiç ara vermeseve her gün bir bölüm yayınlasalar, ben kesinlikle izlerdim :)
İyi seyirler diliyorum herkese..

3 yorum:

SeGe dedi ki...

Şu hikayeleri birbirlerine bağlamaları çok hoşuma gidiyor. Deniz kızı da çok hoş duruyor :) 2.sezon fena yerde bitti bu nedenle 3.sezonu merak ediyorum fazlasıyla.

Unknown dedi ki...

Yaşasııın :)

drwilldone dedi ki...

@Sege : Evet, ben en çok Neal ne olacak onu merak ediyorum, umarım onu öldürmezler dizide.

@cyrstalll : yay :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...