20 Ağustos 2013 Salı

Bir Oyuncu Daha İntihar Etti :(



Rizzoli & Isles dizisini izleyenler için büyük kayıp.
Duyuncu şok oldum.
Dizide Dedektif Barry Frost rolünü oynayan aktör Lee Thompson Young evinde ölü olarak bulunmuş.

Dizi setine vaktinde gelmeyince set ekibinden birileri, oyuncunun evine gitmiş ve sabah saatlerinde oyuncuyu ateş edilmiş halde bulmuşlar.
Aktörün intihar ettiği düşünülüyormuş.



Dizide son derece neşeli ve tam bir bilgisayar kurduydu.
Teknik konularda Rizzoli hep ona başvururdu .


Önce Cory şimdi de Lee Young.
Genç oyuncular ardı ardına intihar ediyor :(

Dedektif Korsak'la olan çekişmelerini çok özleyeceğiz.
RIP Barry Frost

11 yorum:

fndk dedi ki...

ahh şaka yapıyosun dimi..
dizide en sevdiğim karakterlerdendi frost..:(

Unknown dedi ki...

Çok üzüldüm ya :(

drwilldone dedi ki...

@ Fndk : Ben de çok seviyordum ya, çok üzgünüm, herkes derdini kendi içinde yaşıyor tabii ki ama o kadar eğlenceli bir karakterdi ki böyle birşeyin olmasına hiç ihtimal vermiyordum :(

drwilldone dedi ki...

@Zaman Sözleri : Ben de öyle malesef :( Başka bir çıkış yolu görememek ve ölümün tek yol olduguna inanmak nasıl bir dibe batmaktır..kimbilir ne sorunları vardı k, kendini vurdu..

Unknown dedi ki...

Araştırılıyor diye okumuştum bir yerde. Gerçi her türlü üzüldüm, hep dizideki şen şakrak biri diye düşünmüştüm :(

drwilldone dedi ki...

@ Pınar Şentürk : Evet soruşturma halen devam ediyormuş, ama genel kanı intihar ettiği yönündeymiş, en azından benim okuduğum yurtdışı kaynaklarında öyle yazıyor, dediğin gibi her şekilde çok üzücü, onun dizideki halini görünce hiç derdi tasası yok diye düşünüyor insan değil mi?

Minervee dedi ki...

Şok oldum ve çok üzüldüm ya :/

Mavİ dedi ki...

Off şok oldum resmen, tüylerim diken diken oldu.
İnanılmaz üzüldüm ya aklıma hep mutlu neşeli olarak kazınmış.

drwilldone dedi ki...

@ Romanlardaki Prenses : ben de öyle malesef :(

@Mavi Uçurum : Böyesine derin bir üzüntü içindeyken, böyle neşeli bir rolü hakkıyla oynayabilmek, işte gerçekten iyi oyunculuk bu..

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Genç insanların ölümünü duyunca çok fena oluyorum.Büyüklerimiz Allah sıralı ölüm nasip etsin diye boşuna dememiş.

drwilldone dedi ki...

@ Gamze : Doğru söylüyorsun, her yaştan insan için ölüm haberini almak zor ama kişi gençse eğer kabullenmesi zor oluyor..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...